خبر

بهترین شیرآلات ایرانی و پرفروش ترین آن ها کدامند؟

بهترین شیرآلات ایرانی و ویژگی هایشان

فهرست مطالب

بهترین شیرآلات ایرانی موجود در بازار

هنگامی که به خرید شیرآلات بهداشتی می پردازید، با بهترین شیرآلات ایرانی مواجه می شوید. امروزه با پیشرفت علم و تجهیزات صنعتی، دستیابی به کیفیت موردنظر آسان تر از قبل شده است. از این رو صنعت شیرآلات ایران نیز از این امر بی بهره نیست. بنابراین بسیاری از شرکت های صاحب نام ایرانی موفق شده اند در این صنعت بدرخشند و با نمونه های خارجی رقابت کنند. شیرآلاتی که از نظر استاندارد و کیفیت چیزی از نمونه های خارجی کم ندارند. اما هنگامی که تصمیم به تهیه شیرآلات می نمایید، ممکن است با مدل ها و نمونه های زیادی برخورد کنید و انتخاب برایتان سخت تر شود. از این رو در این مقاله کوشیده ایم تا شما را با بهترین شیرآلات ایرانی و نیز پرفروش ترین آن ها آشنا کنیم.

شیرآلات ایرانی ارزان

بهترین شیرآلات ایرانی کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟

اگر بخواهیم بهترین شیرآلات ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم، باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیریم. اولین مورد کیفیت ساخت آن است. هنگامی که تعداد مشتریان و طرفداران یک برند افزایش می یابد، می توان گفت که شیرآلات تولیدی آن دارای همه ویژگی های موردنیاز مصرف کننده است. بدین ترتیب نتیجه می گیریم که تمامی نکات موردنیاز در فرایند ساخت رعایت شده اند.

ویژگی های ظاهری و جنس بدنه

از اولین نکاتی که خریدار را جذب می کند، جنس بدنه شیرآلات است. به طور کلی شیرآلات از دو قسمت پوسته داخلی و پوسته خارجی تشکیل شده اند. شیرآلات با کیفیت خوب، دارای پوسته داخلی از جنس آلیاژ برنج می باشند. استفاده از سرب برای پوسته داخلی شیرآلات گزینه خوبی نبوده و در گذر زمان می تواند با آب واکنش دهد. در این صورت ممکن است سلامتی مصرف کننده به خطر بیافتد. پوسته خارجی شیرآلات نیز با استفاده از تجهیزات مخصوص، آبکاری می شود. کیفیت آبکاری انجام شده و جنس آن رابطۀ مستقیمی با مقاومت و طول عمر شیر دارد.

ویژگی های مصرفی شیرآلات

یکی دیگر از ویژگی های بهترین شیرآلات ایرانی، که امروزه اهمیت زیادی دارد، مصرف بهینه آب است. چرا که یک شیر با کیفیت ضمن جلوگیری از مصرف بی رویه اب، باعث خواهد شد تا در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. با به کار بردن یک کارتریج با کیفیت، میزان مصرف آب را کنترل و بهینه می کنند.

مطالعه مطلب  انواع مدل شیرآلات بهداشتی در سال ۲۰۲۲

شیرآلات استاندارد ایرانی

با توجه به موارد و نکاتی که ذکر شد، انتخاب یکی از بهترین شیرآلات ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در غیر اینصورت اگر اقدام به خرید یک شیر بی کیفیت و معمولی نمایید، علاوه بر افزایش هزینه ها ممکن است زودتر خراب شود.

محبوب ترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی

در ادامه به بررسی بهترین شیرآلات ایرانی موجود در بازار می پردازیم. این اسامی همواره با توجه به معیارهایی نظیر کیفیت، مواد اولیه و ساختار، ظاهر شیر و نیز خدماتی که پس از فروش ارائه می دهند تنظیم شده اند. از این رو ممکن است افراد نظرات مختلفی در این زمینه داشته باشند که امری کاملاً طبیعی است.

شیرآلاتی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، همگی بسیار با کیفیت هستند و نمی توان برتری محسوسی میان برندها قائل شد.

1- شیرآلات قهرمان (Ghahraman)

حتماً تابحال نام این برند به گوشتان خورده است. چرا که شیرآلات قهرمان از قدیمی ترین و بهترین تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی است. این برند با قدمتی بیش از 40 سال، در استان اردبیل پایه گذاری شده است. هم اکنون شرکت قهرمان دارای بیش از 3000 کارمند است. این برند بی نظیر توانسته است با فراگیری علم متخصصان داخلی و تجهیزات پیشرفته، باکیفیت ترین و بهترین شیرآلات را در کشور تولید کند.

شیرآلات ایرانی قهرمان

شیرآلات تولیدی این شرکت، دارای استانداردهای جهانی موردنیاز بوده و در بازارهای جهانی نیز به فروش می رسد. همچنین این برند در سال 98 موفق شده است عنوان برند برتر در کیفیت و تنوع شیرآلات ساختمانی را از آن خود کند.

 

2- شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

از دیگر شیرآلات با کیفیت ایرانی می توان به کی دبلیو سی اشاره کرد. برندی که توانسته است با استفاده از دانش و تجهیزات به روز، نیاز مصرف کنندگان خود را به بهترین نحو تأمین کند. این شرکت تقریباً 140 سال پیش در سوییس فعالیت خود را آغاز کرده است. اما امروزه در بسیاری از کشورهای جهان برندی شناخته شده می باشد.

مطالعه مطلب  استاندارد ارتفاع شیرآلات بهداشتی

شیرآلات ایرانی کی دبلیو سی

در سال 1363 شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران با وارد کردن تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز از شرکت کی دبلیو سی، اقدام به تولید شیرآلات تحت لیسانس این شرکت سوییسی نموده است. از این رو شیرآلات تولیدی این شرکت تمامی استانداردهای موردنیاز را دارا می باشند. کارخانه این برند در ایران تمامی مراحل ساخت شیرآلات را طی می کند و با استفاده از تجهیزاتی نظیر ماشین های ریخته گری، پولیش، آبکاری و دیگر دستگاه ها، اقدام به تولید شیرآلات با کیفیت بی نظیر می نماید.

از مهم ترین ویژگی های شیرآلات کی دبلیو سی می توان به کیفیت فوق العاده آن ها و نیز تنوع بی نظیر در شکل و رنگ ها اشاره کرد. این شرکت انواع شیرآلات مخصوص آشپزخانه، روشویی، حمام، توالت را تولید می کند. همچنین دارای انواع شیرآلات هوشمند چشمی و نیز توکار می باشد. از این رو می توانید با توجه به طراحی فضای خود و نیز سلیقه تان، اقدام به انتخاب بهترین گزینه در میان انواع مختلف نمایید.

3- شیرآلات ایرانی راسان (Rassan)

پس از دو برند گفته شده، شیرآلات ایرانی راسان جزو محبوب ترین و پرفروش ترین شیرآلات بازار ایران است. این شرکت در ابتدای فعالیت خود، با وارد کردن شیرآلات آلمانی توانست نظرها را به خود جلب کند. پس از مدت کوتاهی نیز اقدام به تولید شیرآلات بسیار باکیفیت با استانداردهای اروپایی نمود.

شیرآلات ایرانی راسان

4- شیرآلات شودر (Shouder)

از دیگر شیرآلات ایرانی خوب و باکیفیت، می توان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شودر را نام برد. شرکتی که فعالیت تولیدی آن به بیش از 30 سال می رسد. این برند از نخستین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور است و در این مدت توانسته است انتظارات مصرف کنندگان را به بهترین نحو برآورده کند.

مطالعه مطلب  سوپاپ دوش ساختمان چیست؟

شیرآلات ایرانی شودر

طراحی مدرن، استفاده از فناوری های به روز، کیفیت فوق العاده و نیز خدمات پس از فروش بسیار مطلوب باعث شده است تا شودر جایگاه بالای خود را در میان مصرف کنندگان داخلی و خارجی حفظ کند. از دیگر ویژگی های این برند که همواره مورد توجه قرار گرفته است، تمرکز آن بر مصرف بهینه آب است.

5- شیرآلات کسری (Kasra)

شرکت کسری در سال 1367 اقدام به واردات تجهیزات بهداشتی کرد. سپس در سال 1381 تولیدات شیرآلات خود را آغاز نمود. این برند در مدت کوتاهی توانست شیرآلاتی با کیفیت قابل قبول تولید کند و نیاز افراد مختلف را در این زمینه تأمین کند. شیرآلات کسری از بهترین شیرآلات ایرانی است که با فعالیت کمتر از دو دهه خود توانسته است توجه ها را به خود جلب کند.

با اخذ گواهینامه های معتبر از اروپا و نیز گواهینامه های مربوطه داخلی، کسری توانست رضایت بسیاری را به دست آورد. این امر نشان می دهد که این شرکت طبق استانداردها پیش می رود. هم اکنون کسری دارای 150 محصول در انواع رنگ ها و طرح ها می باشد که در داخل و خارج کشور مصرف کنندگان زیادی دارد.

6- شیرآلات درخشان

برند درخشان با بیش از 30 سال سابقه در تولید شیرآلات بهداشتی، توانسته است اعتبار و جایگاه بالایی در میان رقبای خود داشته باشد. این برند از قدیمی ترین تولیدکنندگان است و همواره فروش خوبی داشته است. از این رو از محبوب ترین و بهترین شیرآلات ایرانی محسوب می شود. طراحی خاص و کاربردی و نیز کیفیت بالای شیرآلات درخشان، دلیل محبوبیت این برند است.

شیرآلات ایرانی درخشان

در سال های اخیر برندهای ایرانی توانسته اند ضمن تولید شیرآلات با کیفیت و طبق استانداردهای جهانی، نیاز مصرف کنندگان را به بهترین نحو تأمین نمایند. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیز بهره گیری از علم نوین، بهترین شیرآلات ایرانی در کارخانه های کشور تولید می شوند و در داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *