مقالات تخصصی و مرتبط

معرفی شرکت ورتکس و یا vertex machinery

شرکت ورتکس و یا vertex machinery تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات جانبی تراشکاری است که از سال 1978 فعالیت خود را در کشور تایوان در شهر فنگ یوان ( Feng Yuan ) آغاز نموده است . شرکت ورتکس در فضایی به مساحت 10.000 متر مربع قرار دارد.
این شرکت از سال 1978 آغاز به کار کرده و ابزار هایی با کیفیت بسیار عالی توزیع می کند. ورتکس تایوان از بهترین شرکت های تولید ابزار آلات صنعتی در سطح جهان می باشد. هم اکنون تمامی تولیدات شرکت ورتکس ساخت خود کشور تایوان می باشد. می توان به جرات اعلام کرد که شرکت ورتکس بزرگترین شرکت تولید کننده ابزار و تجهیزات در تایوان به شمار می آید .

این شرکت بزرگ صنعتی در زمینه ی وسیعی از ابزار ها ، متعلقات و تجهیزات صنعتی مستقل و وابسته به ماشین افزار فعالیت دارد. 70 از درصد از حجم تولیدات این شرکت صادرات و تنها 30 درصد آن در بازار های داخلی تایوان مورد استفاده قرار می گردد. شعار و روح تولید این شرکت در “دقت ، سرعت ، اطمینان و خدمات پذیری ” خلاصه شده است.
تیم تحقیق و توسعه ی این شرکت بزرگ صنعتی همواره بر اساس اصول کاری در حال توسعه ، نوآوری و ایجاد ساختار ها و طراح های جدیدی در جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات و در راستای نیاز های مشتری و همگام با سایز تولید کنندگان ماشین افزار می باشد. تولیدات با کیفیت به صورت مستمر ، همگامی با نیاز مشتریان و بروز رسانی و توسعه شعب فروش در سراسر نقاط جهان این شرکت را در دیدگاه بین المللی ، مطرح و پر ارزش ساخته است.
در صنعت ایران نیز این برند در میان صنعتگران و تولید کنندگان از استقبال خوبی برخوردار بوده است و نیاز های فراوانی را در حوزه ی صنعتی مرتفع ساخته است.

مطالعه مطلب  اباتمنت دندانی چیست ، ایمپلنت و نحوه تولید آن

 

 

محصولات این شرکت شامل

ورتکس تایوان یکی از شناخته شده ترین و خوش نام ترین تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی در جهان است . محصولات شرکت ورتکس تایوان بسیار وسیع ،است که می توان به انواع مختلفی از گیره ( هیدرلیک و … ) ، انواع کولت و فشنگی ، ابزار های برشی متنوع ، انواع ابزار های سنگ زنی ، انواع ابزار های تراشکاری سه نظام – چهار نظام – پارچه و فک ها ، انواع مختلفی از هولدر ها و مرغک ها ، میز های روتاری تایکوپ ( میز گردان – روتاری) ، صفحه تقسیم ، ابزار های روبند و بسیاری دیگر … نام برد. برای اطلاعات از قیمت ابزارآلات ورتکس با ما تماس حاصل فرمایید.

 

محصولات پر فروش ورتکس

یکی از محصولات پر فروش ورتکس در ایران گیره هیدرولیک می باشد . از خصوصیات گیره هیدرولیک ورتکس می توان به مشخصات به شرح ذیل اشاره کرد :
گیره هیدرولیک VH-5 با طول کارگیر 210 میلیمتر که یکی ار پرکاربرد ترین نوع گیره هیدرولیک می باشد ،گیره هیدرولیک VH-8L طول کارگیر 400 میلیمتر دارد و با قدرت 7500 کیلوگرم مناسب برای برای براده برداری ، گیره هیدرولیک VH-12 نیز از گیره های هیدرولیک جدید می باشد که فک های بزرگتری دارد و نیروی یکنواخت تری به قطعات وارد می کند و طول کارگیر گیره هیدرولیک VH-12 375 میلیمتر می باشد. کوچکترین گیره هیدرولیک که گیره هیدرولیک VH-4نامیده می شود طول کارگیر 170 میلیمتری دارد که برای کارهای کوچک و متوسط بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *