مقالات تخصصی و مرتبط

معرفی شرکت پراگاتی Pragati

در سال 1977 شرکت پراگاتی ( Pragati ) به منظور تولید تجهیزات ماشین ابزار در کشور هند تاسیس شد. این شرکت هندی در ابتدا با نام Pragati engineering Works و توسط آقای Sathe و آقای Kulkarni تاسیس و با موضوعیت تولید ماشین ابزار با کیفیت شروع به فعالیت نمود.

شرکت Pragati در سال 1977 شروع به تولید ابزار گیر های ساده ( رنده بند ) جهت تجهیر بر روی دستگاه تراش کرد. در سال 1978 این شرکت شروع به تولید فرز کپی کرد و در سال 1980 شروع به تولید سیلندر های هیدرولیک و در سال 1985 به تولید تارت های unidirectional پرداخت.
این شرکت هندی به سرعت به رشدی سریع در تولیدات تجهیزاتی ، از قبیل ملزومات تارت تراش cnc و متعلقات فرز دست یافت. در سال 1990 میلادی شرکت Pragati توانست تارت های تراش سی ان سی را در انواع متنوعی تولید کند.

در ابتدا تولید ، این تارت ها (Turret) از نوع برقی بودند. که در بسیاری از بازار ها قابل قبول واقع شدند. از ابتدا تا کنون چیزی در حدود 45.000 تارت در این شرکت تولید و عرضه شده است که از این تعداد 16.000 ست به بازار های خارجی صادر شده است و مابقی در صنعت ماشین ابزار هند مورد استفاده قرار گرفته اند.

در حال حاضر انواع مختلفی از تارت اعم از هیدرولیکی ، برقی و سرو موتور در این شرکت تولید می گردند. این شرکت همچین محصولاتی همچون انبار های ابزار و هلدر های ابزار نیز تولید می نماید. در بخش تولیدات انبار ابزار Tools) magazine ) 75 درصد از موارد تولید شده تا کنون به بازار های جهانی صادر شده اند. هدف اصلی صادرات این اقلام کشور آلمان و سپس کشور های اروپایی همچون ایتالیا ، اتریش ريال سوئیس و اسپانیا می باشد.

مطالعه مطلب  معرفی شرکت بزرگ KEIKI Tokyo

این شرکت سه کارخانه ی تولیدی در هند دارد و چهارمین کارخانه ی تولیدی آن در چین در حال اجرا و ساخت می باشد. این شرکت بزرگ مراکز گسترده ای در آلمان ، لهستان ، انگلستان و چین جهت ارائه ی خدمات و تعمیراتی ، دارد.

شرکت Pragati همچین شامل برخی از شرکت های تابعه می باشد. از جمله گروه تولیدی Pragati transmission که در جهت تولید اقلام ، قطعات و ملزومات صنایع دقیق همچون هوا و فضا صنایع ساخت گیربکس ، اتومبیل و … تلاش می کند یکی از شرکت های تابعه این شرکت هندی می باشد.

محصولات شرکت Pragati :

محصولات این شرکت شامل انواع مختلف انبار ابزار ، انواع تارت ، انواع هلدر های ابزار و سیلندر های هیدرولیک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *