مقالات آموزشی

تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس

یکی از سوال های اولیه افرادی که به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی برای منزل یا محیط اداری مورد نظرشان هستند، این است که شیرآلات برند و لوکس با شیرآلات ارزان چه تفاوتی دارند؟

از آنجایی که شیرآلات جزو عناصر اصلی و جدا نشدنی از هر محیط هستند، خرید انواع مرغوب آن ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما توجه داشته باشید که همیشه، لوکس بودن نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت بالای کالا نیست. درست است که از قدیم الایام می گویند “هیچ ارزانی بی علت نیست” اما قیمت بالای یک محصول با فاکتورهای زیادی همچون برندسازی و وارداتی بودن کالا ارتباط مستقیم دارد.

در ادامه به بررسی تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس پرداخته ایم تا خرید را برای شما راحت کنیم.

فهرست مطالب

راهنمای انتخاب شیرآلات ارزان یا لوکس

برخلاف تصور عموم افراد، تمامی شیرآلات لوکس، فاکتورهای یک شیرآلات با کیفیت مانند طول عمر بالا، کیفیت بالا، گارانتی، مواد مصرفی مرغوب و … را ندارند. بلکه شیرآلات لوکس در صورتی با کیفیت هستند که علاوه بر ظاهر خوب و عالی، از فاکتورهای دیگری همچون وزن استاندارد، حفظ کارایی در بلند مدت و عدم نیاز به تعمیر و … برخوردار باشند.

تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس در چیست؟

تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس در چیست؟

  • مواد مصرفی:

اولین فاکتور متمایز کننده شیرآلات ارزان با لوکس، مواد مصرفی به کار رفته در آن هاست. برخلاف شیرآلات لوکس، در برخی از شیرآلات ارزان قیمت از مواد نامرغوبی استفاده می شود که با گذشت زمان در آب حل شده و باعث ایجاد انواع بیماری های پوستی و حساسیت در افراد می کند.

مطالعه مطلب  تعویض سینک ظرفشویی

در بیش از 80 درصد شیرآلات لوکس، از موادی استفاده می شود که دارای استاندارد های بین المللی و جهانی هستند که سلامتی فرد را به خطر نمی اندازند.

 

  • دوام و طول عمر:

عموما شیر آلات ارزان قیمت از طول عمر پایین تری نسبت به شیر آلات لوکس و گران قیمت دارند. از این رو پس از گذشت مدت کمی از خرید ان ها، مجبور به تعویضشان خواهید شد. که این موضوع هزینه بسیاری برای شما در بر خواهد داشت.

 

  • گارانتی و خدمات پس از فروش:

یکی از علل گران قیمت بودن شیر آلات لوکس، برخوردای آن ها از خدمات پس از فروش است. گارانتی به شما این امکان را می دهد که در طول مدت زمان معین و در صورت ایجاد مشکل در شیرآلات بتوانید آن ها را تعویض و یا تعمیر نمایید. اما شیرآلات ارزان قیمت به طور کلی فاقد گارانتی هستند و در صورت بروز خرابی، مجبور به تعویض کل یا قسمتی از آن هستید.

 

نکته مهم: در بسیاری از فروشگاه ها دیده می شود که شیرآلات لوکس با قیمت بسیار پایین و ارزان به فروش می رسند. اما باید بدانید که اصلی ترین تفاوت شیرآلات ارزان با لوکس در این شیرآلات از آبکاری های نامرغوب استفاده شده که در گذر مدت زمان کوتاهی، از بین رفته و یا تغییر رنگ می دهند.

 

و در آخر:

هنگام خرید شیرآلات علاوه بر موارد بالا،  می بایست به بودجه خود و محل استفاده از شیرآلات هم توجه نمایید. همان طور که گفته شد گران قیمت بودن شیرآلات لوکس نشان دهنده با کیفیت بودن آن ها و پایین بودن قیمت شیرآلات دیگر حاکی از بی کیفیت بودن آن ها نیست. علاوه بر این شرکت دربندی آراد با بیش از 50 سال سابقه فروش شیرآلات لوکس و ارزان قیمت، می تواند انتخاب های بیشمار و در عین حال با کیفیتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

مطالعه مطلب  قطعات برنجی آب و گاز و انواع آن‌ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *