تولید کنندگان ماشین ابزار, تولیدکنندگان قطعات و ماشین افزار

معرفی شرکت Twinhorn

شرکت Chi-Fa با نام تجاریTwinhorn  در سال 1976 میلادی تاسیس شد. این شرکت فعالیت خود را با تولید قطعات ماشین‌های تراش آغاز کرد. معرفی شرکت Twinhorn برای افرادی که در صنعت تراشکاری فعالیت می‌کنند یا به این حرفه علاقه‌مند هستند بسیار مفید و کاربردی است. در بیش از چهار دهه فعالیت حرفه‌ای تواین هورن در بازارهای جهانی، تولید و حفظ کیفیت محصولات شعار و هدف اصلی این برند بوده است. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و طراحی حرفه‌ای سبب افزایش رضایت مشتریان شده است، در گام بعد این مجموعه معتبر با استفاده از اصول بازاریابی توانسته به خود را در لیست 10 تولیدکننده برتر تایوان در بازار جهانی قرار دهد.

برند Twinhorn نامی آشنا در ماشین‌های تراش CNC

فهرست مطالب

تاریخچه شرکت تایوانی Twinhorn

قدمت برند معروف تواین هورن به بیش از چهل سال قبل بازمی‌گردد. برای اولین با در اولین روز ماه مارس سال 1976  شرکت چی- فا فعالیت تجاری خود را در تایوان آغاز کرد. در مدتی بسیار کوتاه (سال 1978) این شرکت ماهانه بیش از 200 دستگاه فرز زانویی تولید و عرضه می‌کرد. علاوه بر این، بسیاری از سفارش‌های ODM قطعات صنایع خودروسازی نیز در این مجموعه انجام می‌شد. حدود یک دهه پس از تاسیس این کمپانی بخش طراحی قالب‌زنی به این مجموعه اضافه شد که قدرت تولید آن را به بیش از 600 دستگاه فرز زانویی در ماه افزایش داد.

در سال 1989 این مجموعه به‌منظور اجرای تحقیقات هدفمند برای ارتقای کیفیت محصولات خود، دفتر تحقیق و توسعه سازمان خود را تشکیل داد که این مزیت سبب افزایش دوبرابری تولید ماهانه برند تواین هورن شد. این مجموعه برای افزایش کیفیت و طول عمر محصولات خود در سال 199 سیستم‌های FMC و HMC را از شرکت‌های ژاپنی خریداری کرد.

مطالعه مطلب  معرفی شرکت باوجی Baoji تولید کننده انواع تراش

در ادامه مسیر معرفی شرکت Twinhorn باید بگوییم کمپانی چی- فا توانست تولید ماهانه خود را تا 1800 دستگاه افزایش دهد، گامی بزرگ در توسعه کمپانی خود برداشت و توانست در کمتر از دو دهه از آغاز فعالیت خود (1994) خط تولید اولین ماشین سنتر عمودی را راه‌اندازی کند. محصولات تولید شده توسط این کمپانی موفق به دریافت گواهینامه ایمنی CE شدند.

آغاز دهه سوم فعالیت

سومین دهه فعالیت برند Twinhorn با تولید ماشین تراش CNC سری T آغاز شد. با ورود به قرن بیست و یکم کمپانی چی- فا تصمیم گرفت برای توسعه خدمات فروش، دفتر مرکزی جدید و ساختمانی مجزا برای بخش توسعه تحقیقات راه‌اندازی کند. پس از آن بخش قالب‌گیری و پردازش در این مجموعه تاسیس و اولین محصول آن یعنی ماشین تراش پنج وجهی SNK به بازار عرضه شد. دهه اول قرن بیست و یکم با تولید محصولات قوی و بسیار پیشرفته برند تواین هورن همراه بود.

پس از تولید و عرضه ماشین ترا دو ستونه FG و ماشین تراش عمودی VP، شرکت چی فا (2008) برای تولید ماشین‌های تراش افقی HT با یک شرکت ژاپنی با نام YASUNAGA همکاری کرد. کیفیت بالای محصولات این برند موجب شد که در سال 2009 شرکت‌های اروپایی متقاضی همکاری با این برند باشند. محصولاتی مانند ماشین تراش Gantry نوع 5Ax سری Inspir و ماشین تراش با ستون متحرک 5Ax سری Grander نتیجه این همکاری موفق هستند.

افزایش کیفیت محصولات کمپانی چی فا در بیش از چهار دهه

استانداردهای طراحی شرکت تواین هورن

برند تواین هورن به‌خوبی می‌داند رضایت مشتری مهم‌ترین مرحله در افزایش فروش محصولات است. بنابراین، برند تواین هورن مرحله طراحی محصولات خود را پس از انجام تحقیقات گسترده در راستای تامین نیاز مشتریان و افزایش طول عمر و کیفیت ماشین‌های تراش CNC انجام می‌دهد. اصلی‌ترین محصولات این برند که اشاره به آنها در معرفی شرکت Twinhorn ضروری است، عبارتند از:

  • ماشین‌های تراش عمودی
  • ماشین‌های افقی
  • ماشین‌های دروازه‌ای
  • ماشین تراش CNC پنج محوره
  • ماشین CNC دروازه‌ای
  • تراش CNC
مطالعه مطلب  معرفی شرکت باوجی Baoji تولید کننده انواع تراش

معرفی شرکت Twinhorn و کاربرد محصولات این برند

طراحی منحصربه‌فرد و کارایی محصولات برند تواین هورن سبب افزایش استقبال مصرف‌کنندگان از این برند و گسترش دامنه کاربرد آن شده است. صنایع هوافضا، صنایع انرژی‌های تجدیدپذیر، قالب‌سازی، خودروسازی، صنایع الکترونیک و ارتباطات مصرف‌کنندگان و مشتریان اصلی محصولات تواین هورن هستند.

روند تولید محصولات

کمپانی Twinhorn از دستگاه‌های بسیار پیشرفته در مرحله طراحی محصولات خود استفاده کرده و فرایندهای ریخته‌گری، اندازه‌گیری، قالب‌زنی را به‌دقت کنترل می‌کند. پس از اینکه مرحله تراشکاری محصولات انجام شد با استفاده از ابزارهای سه‌بعدی ابعاد دستگاه‌ها به‌دقت اندازه‌گیری می‌شوند. مرحله ریخته‌گری تمام دستگاه‌ها و ماشین‌های این برند تحت لیسانس میهانایت آمریکا انجام می‌شود. بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و دانش ریخته‌گری سبب شده این برند بتواند محصولات بسیار باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه کند.

مرحله مونتاژ تمام قطعات در این کمپانی توسط تکنسین‌های ماهر و مجرب و بر اساس استانداردهای جهانی ISO انجام می‌شود. تمام قطعات سازنده ماشین‌های تراش از جمله اسپیندل، تارت، سیستم ابزار، گیربکس، موتور و سایر قطعات برای اطمینان از رعایت استانداردهای جهانی توسط تیم بازرسی به‌دقت بررسی و کنترل می‌شوند. این مجموعه از یک تیم فنی متخصص برای شابرزنی اتصالات ماشین‌های تراش کمک می‌گیرد.

کنترل و بررسی تمام مراحل تولید و مونتاژ قطعات سبب افزایش کیفیت، دوام و ماندگاری محصولات برند Twinhorn شده است. نکته اصلی در معرفی شرکت Twinhorn و بیان دلایل موفقیت این کمپانی تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات است. زیرا، اغلب شرکت‌های فعال در حوزه تولید ماشین‌های تراش به دلیل هزینه بالا از انجام مرحله شابرزنی خودداری می‌کنند. اما کمپانی تواین هورن برای اطمینان از کیفیت محصولات خود این مرحله را با دقت انجام می‌دهد.

مطالعه مطلب  معرفی شرکت Deta تولید کننده تولزچنجر

ماشین تراش برند Twinhorn

سخن پایانی

یکی از برندهای بسیار مطرح در حوزه تولید انواع ماشین‌های تراش برند Twinhorn است. کیفیت و کارایی بالای محصولات این برند سبب شد که ما در بخش معرفی شرکت Twinhorn به بیان دلایل اصلی موفقیت این کمپانی بپردازیم. با اطمینان می‌توان گفت توجه به نیاز مشتری، تلاش برای رفع نیاز بازار و تمرکز بر تولید محصولات باکیفیت رمز اصلی موفقیت و ماندگاری این برند در چهار دهه گذشته بوده است. کیفیت بالای محصولات این برند تایوانی سبب شده که تقاضای برای خرید محصولات آن در سراسر جهان وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *