تولیدکنندگان قطعات و ماشین افزار

معرفی شرکت باوجی Baoji تولید کننده انواع تراش

شرکت باوجی شرکت بسیار معروف و شناخته شده چینی است که در تولید انواع ماشین‌های تراش تخصص دارد. هر ساله دستگاه‌ها و تجهیزات فراوانی از این شرکت در اختیار صنایع مختلف دنیا قرار می‌گیرد و این شرکت چینی، بخش بزرگی از بازار انواع تراش را در اختیار دارد.

در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص این شرکت مهم و بزرگ در صنعت روز دنیا بررسی‌های بیشتری را انجام داده و همچنین محصولات و تولیدات آن را هم معرفی کنیم. بنابراین اگر علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با این کمپانی مطرح هستید، حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فهرست مطالب

آشنایی با شرکت باوجی

ابتدا با روند تاسیس و چگونگی آغاز به کار این شرکت آشنا خواهیم شد و سپس در ادامه به بررسی شرایط امروزی و محصولات این برند معتبر خواهیم پرداخت.

شرکت باوجی در سال 1965 میلادی تاسیس شد. این کمپانی در کشور چین کار خود را شروع کرده و به عنوان کمپانی چینی در سراسر جهان شناخته می‌شود.

کارخانه ماشین‌سازی باوجی را یکی از پایه‌های اصلی و اساسی صنعت کشور چین هم می‌دانند. تولید انواع دستگاه‌های برش و ارائه آن‌ها به صنایع مختلف دنیا باعث پیشرفت چشم‌گیر این کمپانی در سطح جهانی شده است.

شرکت باوجی چین

کل میزان دارایی و سرمایه این شرکت چینی چیزی حدود 1.6 میلیارد یوان برآورد می‌شود که خود نشان‌دهنده بزرگی و اهمیت این شرکت است. لازم به ذکر است طبق آخرین اطلاعات کارمندان و کارکنان این کمپانی بالغ بر 3500 نفر هستند.

شرکت‌های تابعه این مجموعه نیز شرکت‌های زیادی در چین هستند که آن‌ها نیز کار تولید و ارائه انواع تراش‌ها و ماشین‌ابزار‌های مختلف را بر عهده دارند.

مطالعه مطلب  معرفی شرکت Deta تولید کننده تولزچنجر

کمپانی baoji توسط سیستم کنترل کیفیت iso 9001 و اعتبار کلاس AA توسط CIQ و همچنین سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 دارای تاییدیه است و کار خود را به شکلی اصولی و حرفه‌ای پیش می‌برد.

اهداف کمپانی

هدف اصلی این کمپانی که در سطح بین‌المللی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، توسعه و تولید دستگا‌ه‌ها و ماشین‌آلات سرعت بالا، با دقت بالا، بسیار موثر و همچنین کاملا خودکار است.

تمرکز اصلی شرکت باوجی که به طور دائمی آن را دنبال می‌کند، تولید و صنعتی کردن دستگاه‌های مختلف سی ان سی است که در راه کاملا موفق عمل کرده است و همچنین پروژه‌های مختلف ملی را نیز عهده دار بوده است که در کارنامه موفق خود آن‌ها را نیز به ثبت رسانده است.

این کمپانی دارای مراکز چرخش آسیاب، مراکز ماشین کاری، دستگاه تراش سی ان سی، ماشین آلات دارویی و همچنین ماشین آلان صنعتی است که این موارد خود به 14 کلاس مختلف و 160 مدل و 400 مشخصه مختلف تقسیم بندی می‌شوند.

محصولات این کمپانی در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، هوافضا، انواع ماشین‌های مهندسی و صنایع نظامی کاربرد دارند.

آشنایی با محصولات شرکت باوجی

در حقیقت بخش عمده تولیدات و محصولات این کمپانی بزرگ، دستگاه‌های مختلف سی ان سی است. میزان تولید دستگاه‌های سی ان سی در باوجی چیزی حدود 80 درصد تولیدات است. در واقع در سال باوجی تقریبا 20 هزار دستگاه را تولید و به صنایع مختلف و خریدار، ارائه می‌کند.

محصولات و تولیدات شرکت باوجی در 12 عنوان اصلی طبقه‌بنید شده‌اند که این 12 عنوان در 160 شاخه پراکنده هستند. از این عناوین می‌توان به تراش‌های دستی، دستگاه‌های سی ان سی، انواع تراش‌های عمودی و بسیاری دیگر از ابزارها و ماشین‌آلات اشاره کرد.

مطالعه مطلب  راهنمای خرید تراش cnc

تجربه 30 ساله شرکت باوجی باعث شده است که این روزها کاملا راه خود را پیدا کرده باشد و این کمپانی به بیش از 50 کشور دنیا محصولات خود را صادر می‌کند و سود بسیار خوبی را هم از این طریق به دست می‌آورد.

گردش مالی که توسط صادرات محصولات این کمپانی به وجود می‌آید چیزی در حدود 15 میلیون دلار آمریکا است و همانطور که گفته شد تولیدات این برند بیشتر در صنایع نظامی و خودروسازی و کشتی سازی و… کاربرد مشخصی دارند.

موفقیت در بازار جهانی

علاوه بر محصولات متنوعی که این شرکت ارائه می‌دهد، تیم بسیار حرفه‌ای و کاربلد تحقیق و توسعه این کمپانی کار بسیار مهمی را در توسعه و پیشرفت این شرکت انجام می‌دهند. بررسی بازار، بررسی نیاز مشتری و حرکت به سمت نیازهای مشتری و برقراری تعاملات و ارتباطات مختلف از جمله مواردی است که این کمپانی به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌دهد. همچنین با توجه به رقابتی بودن بازار جهانی، حفظ قیمت در حالت تعادل نیز کار سختی است که این کمپانی به خوبی از پس آن برآمده است و همچنان مشتریان خاص خود را دارد.

به سبب همین موفقیت‌های کمپانی باوجی بارها مورد ستایش و حمایت دولت چین هم قرار گرفته است. گفتنی است باوجی همواره در نمایشگاه‌ها و همایش‌های مرتبط با صنعت در سطح جهان حضوری فعال و پر رنگ داشته است که همین عامل باعث آشنایی بسیاری از برندهای معتبر دنیا با این کمپانی شده است.

معرفی کمپانی باوجی

کلام پایانی

شرکت باوجی به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده انواع دستگاه‌های تراش و سی ان سی در دنیا شناخته می‌شود.

مطالعه مطلب  معرفی شرکت Twinhorn

در این مطلب سعی شد اطلاعات مناسبی در خصوص این شرکت و روند کاری آن در اختیارتان قرار داده شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ داخلی نیز به واسطه کیفیت محصولات تین کمپانی از دستگاه‌های آن استفاده می‌کنند و سالانه حجم زیادی از محصولات شرکت باوجی وارد کشور ما می‌شود.

بنابراین شناخت و آشنایی با این شرکت بزرگ چینی، می‌تواند برای صنایع مختلف و شرکت‌های نوپا بسیار مفید و کمک کننده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *