مقالات تخصصی و مرتبط

بهترین مارک چسب بتن در بازار

برای اینکه بتوانید بهترین چسب بتن موجود در بازار را تهیه کنید، باید اطلاعاتی در مورد ویژگی های این نوع چسب ها داشته باشید. اعتبار شرکت تولید کننده محصول، قیمت محصول، استانداردهای آن، نحوه عملکرد آن و … همگی در انتخاب یک چسب بتن خوب و مناسب اهمیت دارند. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا بهترین برند داخلی چسب بتن را بشناسید. در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد بهترین مارک چسب بتن در بازار به شما خواهیم داد.

 

فهرست مطالب

بهترین ویژگی های چسب بتن

چسب بتن محصولی است که برای آب بندی استخر، حمام و جکوزی در ساخت نما، اتصال بتن های قدیمی به جدید، افزایش مقاومت سازه و … کاربردهای فراوانی دارد. به طور کلی باید بدانید که چسب های بتنی که در بازار وجود دارند نسبت به سیمان و دیگر ملات های مورد استفاده در سازه ها، ویژگی های مطلوب بیشتری دارند. در ادامه این مقاله در مورد فواید استفاده از چسب بتن در ساختمان ها صحبت می کنیم.

  • امکان استفاده برای چسباندن لایه های نازک سیمان
  • باعث افزایش مقاومت بتن در برابر فشارها می شود.
  • باعث کاهش میزان نفوذپذیری بتن نسبت به آب می شود.
  • کاهش ترک خوردگی در بتن
  • افزایش خواص خمشی بتن
  • تا چهار برابر بیشتر از ملات های معمولی چسبندگی ایجاد می کند.
  • افزایش مقاومت در برابر خوردگی
  • افزایش سرعت و سهولت کار

هر چسب بتنی که تمامی ویژگی های بالا را به طور کامل داشته باشد، می تواند چسب بتن خوب و ایده آلی باشد. پس هنگام خرید چسب بتن این ویژگی ها را در نظر بگیرید تا انتخابی درست داشته باشید.

مطالعه مطلب  تراشکاری برنج

 

چسب بتن شیمی ساختمان

کسانی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت دارند، حتما نام چسب بتن شیمی را شنیده اند. زیرا این نوع چسب بتن با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه توانسته است، لبخند رضایت را بر لب های مشتریان بنشاند. محصول این شرکت کاملا باکیفیت و معتبر است و این میزان از موفقیت به دلیل وجود آزمایشگاه های متعدد و مختلف در کنار تحقیق و توسعه این محصول بوده است. قیمت چسب بتن شیمی نسبت به نمونه های خارجی که کیفیت یکسانی دارند، کمتر است، به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه در مورد دیگر ویژگی های چسب بتن شیمی صحبت می کنیم.

  • تنوع محصول و بسته بندی
  • استفاده از آن نسبتا آسان و راحت است.
  • دارای استانداردهای بسیار بالایی است.
  • امکان استفاده از آن در پروژه های بزرگ وجود دارد.
  • ضریب آبندی و جلوگیری از نفوذ آب بیشتر

 

چسب بتن ان اس جی

چسب بتن ان اس جی هم چسبی بسیار باکیفیت است که استانداردهای مختلفی هم دارد. در پروژه های آستان قدس، فرودگاه بین المللی امام خمینی، نمایشگاه بین المللی و … به کار رفته است. تمامی این پروژه ها باعث شده اند تا درجه اعتبار محصولات این شرکت بیشتر شود.

  • قیمت مناسب چسب ان اس جی نسبت به کیفیت که دارد، از ویژگی های خوب آن است.
  • دریافت استانداردهای آمریکایی و اروپایی
  • خدمات پس از فروش و حتی پیش از فروش خوب و متنوع
  • امکان استفاده از محصولات آن حتی با دانش فنی متوسط
  • امکان استفاده در پروژه های بین المللی
مطالعه مطلب  معرفی شرکت تورنوس Tornos و دستگاه های swiss type

 

چسب بتن کلینیک بتن

این شرکت علاوه بر استانداردهای مختلف اروپایی و بین المللی، خدمات آموزشی متنوعی را به خریداران و مشتریان هم اراده می دهد که این موضوع از نقاط قوت این شرکت است. قیمت مقرون به صرفه، محصولات تخصصی و خدمات پس از فروش متنوع از ویژگی های خوب این شرکت است.

 

چسب بتن ساروج

قیمت این محصولات نسبت به رقبا بسیار پایین است و این موضوع باعث شده است تا مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد. فعالیت تخصصی بر روی تولید انواع چسب و استاندارد های مرتبط و … از مهم ترین مزایای رقابتی هستند که این شرکت با رقبا ایجاد کرده است. نحوه استفاده از چسب این شرکت بسیار ساده است.

 

چسب سهند شیمی

این شرکت تقریبا نوپا است. اما حتما برای شما هم سوال است که عامل موفقیت این شرکت چه چیزی بوده است؟ تنوع محصولات محصولات شرکت سهند به همراه قیمت مناسب باعث شده اند تا طرفداران این شرکت هم بیشتر شوند و در مدت زمان کوتاهی بر سر زبان ها بیفتند. شرکت سهند سعی کرده است بیشتر وقت و زمان و تلاش خود را بر روی تنوع محصولات و پاسخ به نیازهای مشتریان بگذارد تا رضایت آنها را جلب کند. قطعا رضایت مشتری خود نوعی تبلیغات گسترده ای است. زیرا مشتریانی که رضایت داشته باشند محصولات را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی می کنند.

 

نحوه خرید چسب بتن

به طور کلی این روزها بیشتر خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود. حتی اگر می خواهید محصولی را به صورت حضوری هم خریداری کنید، بهترین راهکار این است که ابتدا مشخصات چسب های بتن مختلف و شرکت‌های سازنده آنها را مورد بررسی قرار دهید. امروزه با کمک اینترنت در مدت زمان کوتاهی می توان به این اطلاعات دست یافت. به این صورت تصمیم گیری بسیار آسان تر می شود. توجه داشته باشید که قطعا قیمت این محصولات هم با یکدیگر متفاوت است. باید به مقایسه قیمت آنها هم با توجه به کیفیتی که دارند، پرداخته شود. چسب بتن هم دارای انواع مختلفی است. باید مشخص شود که نوع نیاز شما از این نوع چسب برای چه کاری است؟ سعی کنید از شرکتی که تهیه می کنید، این اطلاعات را به مشاوران آنها بدهید تا شما را به طور صحیح و دقیق راهنمایی کنند. لیست قیمت را هم می توانید از طریق وب سایت های خود این شرکت ها و یا در صفحات اینترنت سرچ کنید و بدست آورید.

مطالعه مطلب  انواع فر گاز

 

نحوه استفاده از چسب بتن

استفاده از چسب بتن بسیار ساده و آسان است. کافی است مقداری از چسب بتن را در داخل ملات و سیمان بریزید. برای هر کسیه 50 کیلویی از سیمان 4 لیتر چسب آب بندی و 8 لیتر هم چسب استحکامی مورد نیاز است. این موارد را به خوبی با یکدیگر ترکیب و استفاده کنید.

 

سخن پایانی

این روزها محصولات زیادی اعم از چسب بتن وجود دارند که کیفیت خوب و مشابهی با نمونه خارجی دارند و می‌توان آنها را با قیمت های بسیار مناسب تر تهیه کرد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی در مورد بهترین مارک چسب بتن در بازار بدست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *